15 dagar.


Om 15 dagar befinner jag mig på ett plan till Thailand tillsammans med min pojkvän och hans päron. Vi ska till 3 olika små öar och vi ska avsluta resan med några dagar i Bangkok. Jag satt och kollade runt på  lite bilder av det hotell som vi sk abo på och det verkar helt okej snyggt och fräsht. Jag längtar något så sjukt mkt tills den 16 då vi åker. Det kommer bli galet.

Nu ska jag rigga om min outfit och förbereda mig på marinfestival och Donkeyboy i Halmstad. Solen skiner här på kusten och det blir nog en bra kväll det här. Men regnponshon får följa med i väskan. Vi vet ju alla hur en svenk sommar beter sig.


Kommentarer
Postat av: kicki

Shiiit va ni slår på stort!! Hur mkt betalar du för detta? :)

2010-08-01 @ 17:41:29
URL: http://kicxx.blogspot.com
Postat av: Wiwi

Hur länge ska ni va borta?? O vilka öar?

Me love thailand! Speciellt krabi/aonang!

2010-08-03 @ 11:14:10
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0