2 av 5


Solen tränger in genom källarfönstrena och jag har precis ätit frukost. Mina jeansshorts från Acne som jag köpte för ca 2 månader sedan, blir bara större och större i midjan och kring låren. Vad händer? Jag har inte motionerat på 1 vecka? Det spelar inte så stor roll egentligen. Sålänge jag trivs så klagar jag inte.

Jag har 3 saker att göra idag. Det första är att jobba. det andra är att åka till banken och fixa nytt VISA-kort. Det tredje är hemligt tyvärr. Jag ska också hoppa runt med Elina idag också. Känns skönt att umgås med henne igen. Vi har väldigt roligt när vi är med varandra. Vi ska iaf göra en sak tillsammans i höst, vilket kommer bli hur roligt som helst och resultera i mer frihet. Om allt går somdet ska, så når jag toppen av ALLT om 3-4 månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0