Alternativ 1 el. 2?


Det är söndag förmiddag och jag vakade av att jag hade idiotiskt ont i min mage. Vaför? ingen aning, men jag antar att det är för att jag slarvade med laktosen igår. Fan. Regnet nästintill öser ner och jag är nybadad. Jag ska strax åka med mina svärföräldrar hem till Varberg för de skulle visst dit på middag hos svärmors bror. Jag har två alternativ idag, gällande vad jag ska göra utav dagen. Antingen åker jag till Halmstad och kollar på Donkeyboy eller så stannar jag hemma och ligger i sängen framför tv:n och datorn hela dagen och bara tar det lugnt. Förstår ni att båda lockar? Jag som hatar att ha olika alternativ och drabbas av extrema i-lands problem.

Dax att kränga på sig en fin klänning och åka hem. Är humöret nere pga magont, är det alltid bäst att ta på sig något fint och ta dagen som den kommer. Jag undrar bara vad jag ska välja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0