Äntligen Fredag.


Jag vet inte varför, men det känns som Söndag idag. Antagligen är det min resfeber som spökar. Jag kan inte fatta att jag åker till Thailand i 26 jävla dagar på Måndag. Jag borde rigga om min outfit en aning och bege mig bort till mina grannar som har grillfest, men jag håller mig kvar här en liten stund till. Jag har funnit en ny låt med mkt breakdowns och självklart är det ParkwayDrive som har gjort den. Mina Dr. Martens och jag tillsammans med min hatt ska dansa ut genom dörren om en stund och dricka några glas vin och njuta av den sista Fredagen i Sverige innan i slutet av September. Det är något underbart som jag har framför mig. Ha en toppen Freag.


Början av sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0