Det blir inte alltid som i huvudet.


det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Denna kvällen blev bättre och lugnare än vad jag hade planerat. Jag tror det var rätt gjort av mig att ta beslutet att inte dricka massa alkohol och leva rajraj. Det blev ist en god grillad middag med grillade majskolvar, en öl och sedan tog jag med hunden och umgicks med min vän Petronella. En god promenad och en massa skvaller och tankar senare, så sitter jag här i min svarta klippansoffa med massa färglada kuddar, iklädd Jimmys ena tröjja som luktar JIMMY och kollar på en film som går på 1an. Jag hade också turen att hitta lite godis så jag hade tänkt gå upp några kilo och trycka i mig det nu innan jag slocknar. I morgon väntar nya utmaningar, massvis med bröllopsbilder som ska redigeras och sedan ska väskan inför Thailand börjas packa. I morgon är det bara 2 dagar kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0