Fredag 6/8 2010


Jag har längtat efter den här dagen i flera månader. Anledning: Gå på semester. Jag har jobbat min sista dag (räknar inte med extra inhoppet på Onsdag) och jag sova 4 timar i natt. Klockan 14.00 var jag hemma idag från jobbet, slockande 2 timmar och satte mig sedan och sydde, samtidigt som jag kände att suget efter en dusch och en cider växte lite. Ikväll blir det brudar. Mycket Brudar. Och vin. Min kära pojkvän är i Stockholm och har precis lirat inför en i princip full Kungsträdgård. Ca 10 000 pers såg dem lira.

Denna helgen kommer att bli episk på många olika sätt. Kvällen kommer somsagt att tillbringas med brudar som står mig nära och några boxar/flaskor vin. Solen skiner, jag är förberedd och jag ska njuta ikväll. I morgon kl 12.15 är Jimmy hemma från Stockholm och då ska det förberedas inför morgondagens fest. Det är årets största fest här i stan antar jag. Kommer bli grymt. Behöver jag säga hur jag kommer må på Söndag?


+ spotify= Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0