Friends. Friends. Friends.


Tog på mig favorit outfiten, slängde upp håret i en knut mitt på huvudet och la ner all nödvändigt i min tygpåse signat MIKKART10, satte mig på cykeln och lyssnade på gungig musik påväg ner till polisen. Hämtade snabbt ut mitt pass innan jag köpte beroendeframkallande saker och satte mig med en hope störtsköna vänner på Café Blå Dörren i vääldigt många timmar. Solen i ögonen, kaffekopp efter kaffekopp, skratt, konversationer om onödiga saker och en hel del minnen summerar de timmarna. Visst är det härligt att veta vart man har sina vänner en dag då solen strålar på en, vinden är nästintill vindstilla och man mår sådär ruskigt bra? Finns inget bättre. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0