Min samling av musikminnen.


Jag har under hela mitt liv varit grymt intresserad av livemusik och musik överhuvudtaget. Jag har under de senaste 2 åren haft en otrolig tur och kunnat göra de där sakerna jag bara kunde drömma om tidigare. Allt tackvare min älskade pojkvän som tagit med mig på massvis med äventyr när det gäller stora och små livespelningar med stora och små band. Det som förr var "häftigt" och en dröm, har numera blivit verklighet och efter vad som blev officiellt igår (förra inlägget) så vet jag inte vad jag ska säga mer än att jag är otroligt lycklig och glad över allt jag får vara med om. Jag undrar om dagen då jag väljer att betala min konsterbiljett bara för att "gå dit som en vanlig besökare" kommer, eller om jag alltid kommer att vilja ha det på detta sättet. Just nu njuter jag och är evigt tacksam.

Min samling av biljetter, bilder, festivalarmband, vip-pass, foto-pass, bilder publicerade i tidiningar (mina bilder då såklart) etc etc, klistrar jag in i ett album numera och skriver om det lite smått. Mina festivalarmband klipptes nyss av, och min hägra handled är likblek. Den har inte fått sol på 3 år pga festivalarmband


Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

sv: Ja det är dem definitivt! Dessutom gillar jag din blogg, följer den på direkten! :D

2010-08-13 @ 18:05:52
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0