Min syster lyckas med..


Allt? Lyckas hon inte charma hela stan, så ramlar hon överallt. Eller så skriker hon de där typiska tjejskriken som man gör när man är 1,5 år (dock pysslar ju äldre brudar med det fortfarande..). ELLER så gör hon som idag. Hon springer rakt in i dörrkarmen och för en blå stor bula brevid tinningen. Hoppas hon int etappade alla hjärnceller, för de lär hon behöva om hon fortsätter att vara blond och får stora tuttar.

Jag är färdigjobbat och luktar inte så gott. Jag har brännt min nacke i solen och jag har skaffat ett nytt VISA-kort. Vuxenpoäng till mig. Nu ska jag rigga om outfit, bege mig ut i det vilda med Elina och sedan möta min pojkvän som jag äntligen ska få sova brevid. Jag drömde inatt att jag gjorde slut med honom och sedan ångrade mig dagen efter. Men då vart det försent. Hur normalt är det att drömma sådant? Dock har jag lärt mig en sak. Drömmer man posstiva drömmar, väntar något negativt i det verkliga livet. Drömmer man något negativt, väntar något gott i det verkliga livet.
Jag tror på det i detta fallet. Jag vågar inget annat. Jag känner att kreativiteten kliar i mina fingrar. Men jag får vänta tills nästa vecka då jag har semester. Det är mycket på gång.

småttingarna i familjen.

Kommentarer
Postat av: Wiwi

26 dagar (!!) fy för faan va underbart! Bangkok va alldeles för stress för mig... har inte varit på de andra ställena... men det är säkert grymme... sicken shopping du kan förbereda dig på... en annan är sucker för trä smycken o det har dom mycket av... som mycke annat.. haha! :D

2010-08-03 @ 19:27:56
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0