Mycket Lördag.


Jag ligger i sängen med en svart klänning på mig med mycket tyll och mönster i spets. Jag har avnjutit en god familjemiddag och några drinkar tillsammans med päronen. Jag är påväg att fälla en tår just i detta ögonblick. Jag kommer sakna min familj. I dag hI morgon kommer också bli en bra dag. Om vädret tillåter ska vi besöka "Simstadion" och bada, sedan ska vi åka till Jimmy och hans päron för att ha en familjemiddag. (Helt underbart att våra familjer kommer så bra överräns). Vi ska ladda, packa om väskorna, skratta, äta god mat, prata minnen och om framtida äventyr och ha en superSöndag. Jag är lycklig. Det vet alla. Men i min kropp hoppar inte bara lycka omkring just nu. Det är en extrem nervösitet som kryllar inom mig också.

Förövrigt så fyller min vän "Kicki" 25 år idag. Grattis till henne. Jag önskar henne all lycka och gud vad jag saknar bruden. Har inte träffat henne sedan Valborg tror jag.

Förra året när Kicki fyllde 24.
Även första gången vi träffades.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0