Periphery - Buttersnips.


Underbara Lördag. Solen strålar in genom mina källarfönster. Jag lyssnar på progressiv metal (Periphery) och planerar dagen. Jag har resfeber och inbillar mig att jag har ont i halsen fast att jag inte har det. Är det normalt? Är det det som kallas resfeber?  I vilket fall som, så längtar jag en del till hösten och vintern. Jag har en del MÅSTE och VILL HA-grejer som jag vill roffa åt mig alla redan nu.

Ny skinnjacka UTAN muddar
Ny fjällräven-parka (vinterjacka)
Färga håret i extrem ljus rosa
Vykort och ngt "typiskt japansikt" från pojkvännen när han lirar i Tokyo, Japan (LoudPark)
Körkort
Nya högre Dr.Martens
Röda skinnbrallor

Jag vet att allting kommer att finnas i min ägo nu i höst, men jag vill ha det nu. Speciellt de röda skinnbrallorna. Håret är det säkert ingen som fattar hur jag menar med det. Men det är snyggt i vilket fall och jag ska testa på det. Nu ska jag rigga om en outfit som passar för havet och en långpromenad. Jag tänker köpa godis också. För det är faktiskt Lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0