Pressure.


Solen i ögonen. Precis slutat jobbet och Parkway Drives tune "Pressure" spelas i högtalarna. Det är tungt och jag får så fina vyer i  mitt huvud inför hösten. Jag har inte bara en hungerkänsla i magen just nu, uatn jag har en hungerkänsla efter vad hösten har att erbjuda. Detta året kommer att slå allt. Det har varit spiskt fram tills nu och jag vet att det kommer att bli helt galet resten av året. Visst känner jag att vissa saker MÅSTE göras, såsom att plugga upp mina betyg inför Management-utbildningen, men det finns annat som också ska prioriteras och som vanligt är mkt hemligt. Jag har en pojkvän som tagit ett stort steg i karriären och jag har mig själv att klappa på axeln för att jag planerar de saker jag planerar.

Denna veckan började med en arbetsdag mellan 6.30-11. Imorgon, onsdag och torsdag är det 10-16 och på fredag 8-13.30. SEN, har jag semester (förutom onsdag v.32 då jag ska jobba 8-13.30). Känns som att denna veckan kommer gå fort. Känns som att nästa vecka kommer gå ännu fortare. Den 16 smäller det och jag behöver inte tala om att jag längtar. Tror jag ska fira detta lite idag. Jag ska strax möta upp min kära Wallih och höra om allt hon varit med om de senaste 8 veckorna. Jobb i Norge och Emmaboda Festivalen. Gossip, Gossip, Gossip. Och snart åker hon till Canada för att jobba. Solen skiner. minst 23 grader i skuggan. 2 km till närmsta strand. Vi kommer ha en underbar eftermiddag. Jag fortsätter att njuta av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0