Snodd av Hibbs. Igen.


Vad såg du senast på TV?

En film på 3an igår kl 21 med min föredetta actionhjälte Bruce Willis.

Har du varit olyckligt kär?

Ja. Fast i vem kommer jag tyvärr inte ihåg. Men rotar jag fram mina tjocka gamla dagbok finner jag antagligen svaret.

Hur mycket krävs för att du ska bli full?

Öl/Cider - Massvis
Sprit - Ge mig två 6or och jag blir rund om fötterna.

Vad vill du helst ha just nu?

En natt med Jimmy Olausson

Vackraste låt-texten?

Svårt. Men Anberlin's - The Feel Good Drag

Din snyggaste kompis?

Nästintill omöjligt att svara. Alla mina vänner har sin egna charm och de ser alla extraordinära ut i mina ögon. Speciellt när vi sätter klackarna i taket, steker på stranden eller är på ngt ballt tungt gig.

Vilken smak är det i din mun just nu?

Tandkräm. Vidrigt.

Har du gott bordskick?

Ja. Har alltid fått beröm för att jag äter "snyggt" (?)

2 saker inte många vet om dig?

1. Dansar/sjunger ALLTID framför spegeln när jag är ensam.

2. Hatar armar som är tjockare än axeln.

Har du köat mer än två timmar för något?

Ohja. När man var liten och skulle på ngt gig och tvunget skulle stå längst fram. Numera undviker jag det och hatar det. Därför köar jag aldrig mer än 5 minuter.

Har du någonsin...

Vunnit en trofé?

Jarå.

Tagit dig in backstage och hånglat med en rocklegend?

Rocklegend, njae. Men Rockstjärna. För honom är jag tillsammans med.

Träffat din idol?

Existerar äns ordet "IDOL" längre?

Blivit uppgraderad på flyget?

nej.

Blivit medlem i 10 000-meters klubben?

om två veckor?

Blivit portad från en bar/klubb?

Nej. Tänker aldrig bli det heller

Simmat med hajar/delfiner?

Om två veckor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0