Thailand 2010


JAG VET. Ni vill höra allt som jag var med om i Lördags. Det kommer. Imorgon kan jag lova att jag ska skriva allt jag kan om hur hela Lördagen var. Hur fint det var. Hur lyckliga alla var. Men just nu orkar jag inte. Efter några glas vin, en god middag hemma hos familjen med svärföräldrarna och en aning resfeber, så ska jag och Jimmy nu sova. Tro det eller ej.

Jag har också fixat en ny blogg som ska ägnas åt THAILANDS RESAN 2010, och en header till den. Där kommer vi att uppdatera så mkt vi bara kan om förberedelserna och allt som händer under resans gång. Så in och håll utkik. Resan kommer bli episk. På Måndag åker vi!
(länken lir VIT, fråga mig inte varför, men tryck HÄR->THAILAND)



Kommentarer
Postat av: mirre

hej mikaela!

Härligt med Thailand!Finns så mkt shopping! Såg att ni skulle till Koh phangan!bästa ön!supermysig o lite hippiefeeling!älskar de stället. vi var inte där när de var fullmoon,.hoppas inte ni är det,då ni är så många i er familj kan nog vara lite jobbig.Då ön är full med tusentals människor!men ialf asmysigt! koh Tao är oxå ball,där kan man snorkla med hajar..revhaj ;)jag har hajskräck men lyckades komma i efter 1h typ!

O bangkok!Sjukt bra shopping. KhosanRoad måste du o jimmy dra till..gatan för alla backpackers.vi handlade massa där..kommer massa svartsäljare o slänger från grejor här o där.Grymma Coola smycken tishor etc!! Vad avis jag blir!Thai är underbart! våga ät maten från folk som säljer fårn gatan,det är den bästa maten!ofta har dom en moppe med wookpanna typ ;) kostar ca 5spänn för ett mål!om man gillar wookat o vårrullar m.m :))))) ha det super o njut!thai is the shit! Näää nu är det frulle o beach för mig!kram

2010-08-10 @ 09:16:58
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0