Tisdag.


Jag har en pojkvän som ligger i sängen och typ dör av förskylning. Jag har en fluga som har surrat runt i rummet hela natten och som just nu sitter på mitt huvud. Solen skiner ute och man kan för en snabb sekund tro att de är sommarvärme ute, men så är inte fallet. Västkusten bjuder på sitt vanliga väder; Sol och blåsigt. Just idag känner jag att det inte gör så mkt. Jag ska strax sätta mig och redigera lite bilder från Bröllopet i Lördags och sedan ska jag blogga om det hade jag tänkt. En lång promenad längst havet tillsammans med Jimmy o hunden skulle inte häler sitta fel, men jag får se hur mkt Jimmy orkar.

Bloggen Jag, Jimmy och hans päron startade igår, som ska vara till vår Thailandsresa som vi åker på om 6 dagar, har fått uppmärksamhet och jag vill bara skriva mer och mer. Men jag får vänta några dagar känner jag. Jag har ju faktiskt min egna här. Nu ska jag pussa på min sjuka pojkvän innan Lightroom är nere igen. Detta kommer bli en bra dag. Det vet jag.

Kommentarer
Postat av: mirre

Vi bokade inget hotell,.vi gick runt på ön och hittade asfina bungalower! :)vi bodde väldigt billigt o inget lyx,.vi var ju mest ute hela tiden..Ac blir jag bara sjuk av ialf! Minns att vi hyrde moppe på koh tao o körde runt,.men det var sjukt mkt backar så jag var livrädd men steve tyckte de var askul då vi hade en stor jäkla inte motorcykel men ngt åt det hållet. väldigt fint vatten mkt snorkling o dykning är att rekommendera.

Koh Phangan är bra fest o som sagt sjukt mysigt. Koh Samaui är sjukt mkt turister o mkt större än tao o phangan.. MBK center vet jag att vi shoppade i när vi var i bangkok! Ni komemr få de underbart!Thailand är så fiint! har en resedagbok,.kika in där kanske finns ngt att snappa upp,.bla lite bilder :) Uandme heter jag nog där! nu blir de beach..fastnade visst vi datan några timmar!hejjjee!kram

2010-08-10 @ 11:45:15
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0