Happy Birthday x2


ÅH!
Jävla skitblogg. SKrev nyss ett långt inlägg, men allt försvann så jag orkar tyvärr inte skriva ngt megalångt igen. Idag är det iaf Fredagen den 15 Januari 2010 och det betyder att det är 2 födelsedagar. Min lillasyrra fyller 1 år idag och fick massa fina saker av familjen. Nella fyller också år idag. Hon fyller 20 (!!). Shit. Vi börjar bli gamla.. Hon ska rensa systembolaget idag, vilket jag tycker vewrkar vara en superball idé. Hoppas bara för hennes egna skull att hon får visa leg.

Jag sitter jut nu och är jätteglad. Jag har precis ärit en liten bit tårta, legat på spikmattan och sjungt med i LykkeLi:s fina låtar. Jag har också bestämt mig för att behålla min klänning som jag köpte från stylebystars. Jag tänker ha på mig den ikväll på kalaset och imorgon på Nellas fest fast med olika smycken och sminkningar såklart så det blir lite variation. Kalaset är klockan 17.00, så jag tror jatt jag borde städa upp på mitt rum, mnu och börja göra mig iordning. Jag längtar tills Jimmy kommer vid halv 7 ikväll. För jag saknar honom. idag är en bra dag. MKT bra dag.

Hennes prinsessbil hon fick idag

Iklädd sin nya klänning hon fick av mig och Jimmyboy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0