16 Augusti 2010


Det är inte långt kvar nu. Jag är spänd i hela kroppen och jag vet inte om jag snart borde börja tänka på min flygrädsla. Eller ska jag strunta i det? Den 16 Augusti flyger iaf jag, Jimmy och hans föräldrar till Koh Samui, Thailand. Det är det första stoppet vi ska göra och vi ska bland annat bo på en generator strand, där det bara finns el ett fåtal timmar/dag. Vi ska bo på 3 ställen på Koh Samui  har jag för mig, innan vi reser vidare mot Koh tao, Koh phangan och Bangkok. Vi ska vara borta 26 dagar. Jag är galet nyfiken på hur det kommer att vara. Jag är galet förväntansfull. Så tills dess. Jag jobbar på med min bränna här hemma, fixar allt som behöver fixat. Sen sticker vi och jag ska NJUTA och inte tänka på någonting.


http://www.tree-house.org/
- generator-stranden.

Kommentarer
Postat av: ki

Koh tao heter det och där måste vi åka iväg med båt och snorkla, det va där jag snorkla och mötte 78 hajar haha. blev skiträdd men de va ofarliga (sa de HÖGA thai-ledarna på båten..). På koh phangan måste du o jimmy köpa en "bucket" för mig och dricka upp och dansa till trance i månskenet... aaah. :) stället vi kom på på koh samui sög men jag hoppas ni har mer tur än vi :D

2010-07-23 @ 18:31:45
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0