Älskade Lördag.


Nyss hemkommen efter 4 timmars promenad blandat med lunch och lite pussar. Jag tog med syrran i vagnen och givck och köpte godis innan vi gick vidare mot stan och trängdes med alla turister och semesterfirare. Vid 12.15 mötte vi upp jimmy för att luncha innan han skulle åka igen. Man måste ta tillfället i akt när man väl kan ses antar jag?! Det blev iaf en mysig lunch i engelska parken och sedan en promenad hem.

Dagen har börjat helt galet bra. Jag har fått en present, hunnit träffa min pojkvän, umgåtts med syrran och taggar nu ett party jag ska på ikväll. Min kära vän Hanna fyller 20 och det ska firas med bravader som alltid när mina vänner fyller år. Jag tänker känna mig inspererad av rockmusiken ikväll. Både gällande mitt humör och min outfit som jag ska ha ikväll. Så jag antar att det är dags att hoppa in i duschen, eftersom jag ska möta upp nella om ett par timmar för att ta ett glas vin och katcha upp.


© DON'T BLINK
- Syrran blev fotad av västsveriges
kanske bästa barnfotograf häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0