Bokens Förskola.


Det roliga som har varait sedan den 23 Novemer 2009, börjar ta sluta. Det är bara 2 dagar kvar på mitt underbara jobb innan den stängs för sommarledighet. Många av de barn som gått på sommarledighet, kommer jag aldrig att få träffa igen och det gör ärligt talat ont i hjärtat när jag tänker på det. Jag kommer att jobba ca 2 veckor i sommar på en förskola som ligger på "grädd hyllan" här i stan, vilket kommer att leda till att jag kommer träffa nya barn, personal och föräldrar. En ny utmaning och jag börjar se resultat i det jag har sysslat med till 100% de senaste månaderna.

Jag sitter just nu ute i solen på min altan och tänker på så mkt jag har hunnit vara med om detta året, alla redan. Jag har skaffat mig enormt mkt nya erfarenheter, träffat nya vänner, upplevt saker jag förr bara kunnat drömma om, blivit en mkt omtalad "dagis fröken" och funnit mig själv till 100%. Solen gassar på min rygg och jag planerar kvällens kvällsmat som ska bestå av grillad korv och kanske ngt annat gott. Enkelt med så otroligt sommrigt på ngt vis. Jag är nöjd. Och Jag är lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0