Born for this.


Jag trodde att min nacke skulle gå av i morse. Jag trodde att ja sovit i flera timmar. Ingenting av det stämmde. Gårdagskvällen var grym. Började med att möta upp grabbarna i replokalen och hörde en låt från plattan som är släppt i japan, och visst lät det grymt. Sedan trängdes vi i Sunes egentligen stora nya bil och körde till Vasa och satte oss på Charlies Änglar innan vi drog vidare till The Flying Scotts man (?) där vi satt till klockan blev efter 03.00. Rundor med öl beställdes in. Stora leenden fanns på läpparna. Tog taxi ut till Mangan i Frölunda, slocknade tillslut i vad som kan vara världens goaste soffa och blev sedan väckt 2 timmar förtidigt av Jimmy som trodde han började jobba kl 10 ist för 12.

Behöver jag säga att jag trivdes igår och hade en väldigt bra kväll/natt? Behöver jag tala om hur mkt mitt huvud dunkade i morse? Behöver jag säga att jag är lycklig? Behöver jag säga hur jävla stolt jag är över Jimmy? Det är såhär livet ska vara och det är såhär vi ska leva. Det kommer aldrig bli som förr. Framtiden blir episk. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0