Getaway Rock Festival 2010


Jag har svårt att veta vart jag ska börja, för det finns så otroligt mkt att säga om denna festival. Både i allmänhet och allt det jag själv fick vara med om. Jag vill först och främst tacka bandet ENGEL, för deras mottagande och för att de behandlar min kära pojkvän på det bästa sättet som går.
Jag har träffat så sjukt balla människor, sett flera skitbra band lira, haft underbara människor runt omkring mig, njutit av det bästa vädret, varit i en mysig stad, festat med sjukt grymma männsikor, pratat grym engelska, blvit slagen på axeln av Aron (på skojj..), haft grabbar som stött på mig, sett Jimmy skriva autografer och framför allt njutit av att se honom lira inför 2000-3000 fans på de näst största scenen på festivalen. Jag är EXTREMT stolt över honom.

Eftersom jag hängde mest i vip-delarna av festivalen, så har jag inte så mkt bilder av just festivalområdet. Jag har dock en hel del bilder på band jag såg och på några av de människorna som jag hängde med under dessa dagarna. Jag tänker lägga upp ett helt inlägg med bara bilder och skriva under dem, så att ni fattar lite mer hur episkt allting har varit.

Några av de band jag såg var:
- Raised Fist
- Meshuggah
- Zombie Krig
- ENGEL
- Cannibal Corpse
- Slash
- Mustasch
- Europe
- Deathstars
- Motörhead
- Mayhem
- Deftones
- Marionette
- Lillasyster
- The Crown

Inlägget med bilder kommer lite senare.
Jag tänkte duscha nu, för jag har saltvatten överallt eftersom jag legat på stranden med några polare och badat i havet. Det är sånna här dagar då det är 35 grader i skuggan, som det är bra att bo som jag gör. Nära till havet och har underbara polare att hänga med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0