GRF 2010 i bilder.


Som jag skrev i förra inlägget får ni lite bilder från Getaway Rock.

On the road again. Mot Gävle denna gång.

Svin dåligt ljud, men han hoppade lika ballt som vanligt.

Tillbringade somsagt mesta dels av tiden i Vip-delen.
Här med Alex och Aron.

Oscar gav massage i vipen.

Detta bordet satt vi alltid typ.
Folk byttes ut hela tiden med medlemmar från diverse band.
Alltifrån ex-medlemmar av Da Buzz, Deathstars osvosv.

Platsflaskor 33 cl. Ballt.

Stolt flickvän.

Marionette i en intervju.
- Anton, Alex och Aron.

Meshuggah var lika bäst som vanligt.

Motörhead

Engel.
- Engelin, min pojkvän bakom trummorna, Mangan och Steve.

Ferbs, Mike, Alex

Slash

Efter Engel-giget var det autografer som skulle skrivas.

Jimpan satte sig bakom trummorna igen.
3 timmar efter Engel-giget.
Inte alls lika bra. Inte alls lika mkt folk (50 pers typ?)
Cannibal Corpse lirade samtidigt.
Axel gästade och Alex gjorde sitt första gig.

Mangan.
Den människa som jag respekterar grymt mkt och som
är en sjuhelsikes sångare och har en grym personlighet.
Sjukt glad över att ha lärt känna honom denna helgen.

Lördagen avslutades backstage och i vip-en med Engel-gänget och massvis med vin och öl.
Mangan spillde rödvin över hela mig när han skulle klippa ett band från min arm.
Patrik kunde inte knyta skorna.
Vi gick upp på scen när Mayham lirade och blev helt ställda när vi såg trummisen.
Vi knöt ihop allting med några öl i vip-en och Englarna välkomnade mig in i gänget med sina famnar.
Jag var så extremt lycklig och stolt den kvällen.
Jag trippade på Jimmys komplemanger som han fick.
TACk alla. TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0