I vems huvud?


Det är måndag och jag har jobbat mellan 6.30-12.30. Jag ligger i min säng och försöker sazmla tankarna och tänker efter.. Jag har semester nu! Jag ska umgås med mina vänner och ha det underbart denna veckan hade jag tänkt, och jag insåg just att det bara är 4 veckor kvar tills jag sitter på ett plan med destinationen THAILAND. Hur ballt är det inte liksom? Jag kommer att njuta till fullo uner de 26 dagarna som vi komer att vara där och jag kommer att komma hem med många minnen som aldrig kommer att försvinna. Låt dessa 4 veckorna gå fort. Snälla.

Allting har förövrigt förändrats. Det kommer att inledas ett nytt kapitel i mitt o jimmys liv och vår vardag kommer inom snart framtid att förändras. Men vi är starka. Vikommer att klara det. För detta är coolt och en jävligt bra grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0