Karma.


Jag tror att jag hr börjat tro på karma. Känns som att saker håller på att falla på plats och jag gör goda gärningar då och då som folk glädjs åt, som idag tillexempel. Det verkar funka att göra bra saker, för då får jag upp mitt egna humör, vilket jag absolut inte tackar nej till. Jag är dock fortfarande jävligt förvirrad och jag vet inte riktigt vad som ska sägas till folk och inte, men jag tar det som det kommer. Just nu vill jag bara att det ska bli Torsdag så att jag får uppleva grym musik med goa vänner. Det kommer bli galna dagar uppe i Gävle och det ska jag päppa genom att dra och shoppa skor nu.
LATER.

btw, så får Wallih gärna komma hem från Norgeland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0