PULL - PUSH


Ärligt talat. Jag kunde ha backat och låtit saker och ting bli något helt annat. Men jag är inte sådan som person. Jag sitter här en Söndags eftermiddag i min säng och har precis svettats efter en tennismatch med min äldsta brorsa. Jag vet inte om jag ska behöva nämna att han är grym, när han vinner över mig, samtidigt som han är 10 år yngre än mig. Mina tankar är någon helt annanstans och jag vet inte hur mycket jag ska behöva ha i mig innan jag spricker och säger något idiotiskt rätt upp i ansiktet på männiksor som jag numera kommer skita i. Folk jag träffat på nu på senare tid har nog fått fel uppfattning om mig och det borde jag kanske be om ursäkt för. Men hur gör man det egentligen? Och hur går man till väga om man ska tala om för någon att man är en helt annan person än vad den har lärt känna? Och hur talar man om för dem att man är en mkt possitivare och gladare och galnare egentligen, men just nu är jävligt passiv?

Jag måste ta reda på vad det är som händer. Jag måste ta reda på vad det är för känslor inblandade. Jag ska lägga mig ute i hängmattan med mitt ritblock och försöka ta fram allt som är innuti. För nu får det fan vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0