Snodde av Hibbs


Senaste

Låt du hörde: Bring 'Em In Billy, med Ever We Fall

Film du såg: Definitley, maybe

Mat du åt: Smörgås.

Kram: Tiger

Puss: Jimmy

Känslan: Förvirrad

Resa: Trollhättan i Onsdags?

Glädje: ord som skrevs på msn (av alla ställen..)

Dröm: Mardröm om en flicka på jobbet

Person du träffade:Tiger

Personen du pratade i telefon med:Jimmy

Personen du fick sms av: Tiger

Gången du åt 7-eleven korv:Vem fan äter de korvarna?

Gången du var utomhus: För typ 3 timmar sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: FÖR längesedan..

Saken du köpte: två långa halsband och svarta jeans

Allmänt

Ska bli skoj: GetawayRock Festivalen Tors-Söndag

Ska inte bli skoj att: Vakna kl 8 i morgon bitti

Sparar till: Thailand och gaddning

Pålägg som gäller: Ost

Önskar att jag var bättre på: Sjunga. (Varför låter det bra i duschen?)

Dagens dryck: Isvatten

Vad saknar du: favorit bröstet att somna på.

Tre band/artister: Meshuggah, Donkeyboy, Periphery

Vad har du gjort idag: Åttåg, lirat tennis, skvallrat med en Tiger, hoppat och kollat film.

Brukar du svära mycket: "Fan"?

Hur tidigt stiger du upp: När jag snoozat minst 3 ggr

På helgerna: 9

Vad ska du göra ikväll: däcka.

Hur många timmar sover du per natt: 9 helst.

Vem är snyggast i världen: Jag.

Vad är det för veckodag: Söndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Förlovade mig en tidig sommarkväll

Favoritplagg i garderoben just nu: MelMelli klänning

Längd: 162

Vikt: 46,7

Byter gärna garderob med: Linda Sundblad

Byxa eller kjol: Byxa

Mitt rum kan beskrivas som: Svart, vitt, medaljong, egengjorda tavlor.

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, förvirrad, hungrig

Jag tränar: löpning

Jag ville bli när jag var liten: Snut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0