Sommarkväll


Jag vill dra på mig en klänning efter middagen, ta en flaska vitt vin, två vinglas och sätta mig vid havet, tillsammans med Jimmy. Men vi har påbörja vårat nya liv. Eller nej, där ljög jag. Men vi håller på att vänjas i guess? Allting är hemligt. Ingenting kan sägas. MEN. Jag saknar att kunna umgås med honom. Jag saknar att göra spontana saker. Vi jobbar och efter Thailand kommer allting antagligen förändras. Men vi vill det här. Vi ser en framtid tillsammans med det. Vi ser en framtid där vi kommer att leva ett annourlunda liv mot vad många andra lever. Vi ska njuta av de stunder vi ses. Vi ska njuta av allt som har med oss att göra. Vi älskar varandra. Föralltid.

Nej, nu är det middag. Sen ska jag kidnappa någoin att dela en flaska vin med. Eller en krogrunda? Vi får se. Det är ju trots allt FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0