Tväromvändning.


Jag borde inte klaga. Jag tro det var en sådanhär dag som jag verkligen behövde. Jag behövde en dag där jag gick upp i tid, åt en god frukost, umgicks med mamma och shoppade och lunchade, satte mig med en glass på altanen och såg bikinin skapa vita mönster, äta en god middag med hela familjen ernberg/klang och nu till sist ge mig ut på en lång joggingrunda ist för att öppna den där flaskan med vitt vin som jag egentligen är så sugen på. Jag väntar på Jimmy. Han kommer om e stund. Men jag ska hinna ge mig ut och springa av mig lite energi och kalorier. Det är fest i morgon. Det är min näst sista dag på semestern i morgon. Må Lördagen bli bra. Jag tvivlar inte en sekund. Den kommer att bli bra, tillsammans med några av de bästa som finns i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg :D

2010-07-23 @ 21:58:03
URL: http://ceciliav.com
Postat av: kicki

fin du e vännen!! hoppas du får en underbar dag idag! :) och jag blir nyfiken på hur ni ska "leva annorlunda"? ska någon av er flytta o plugga eller?

2010-07-24 @ 11:04:19
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0