Underbara Lördag.


Jag sitter i soffan och har min svärmor i luren. Jag har nyss ätit en supergod frukost och laddar inför dagens/kvällens bravader. Jag vet inte riktigt vart mina tankar är för jag vet inte vilket besked som kommer att sägas ikväll. Oavsätt vad som sägs så kommer det sluta bra. Det tror jag verkligen.
Jag har en hel del saker att göra dag innan jag ska möta svärmor i stan kl 18.30, så det är nog dax för mig att sätta igång. Det är alltifrån bakning till dammsugning som står på shemat och jag ska försöka undvika att stressa. Denna dagen kommer bli grym. Jag lovar!


Varm baguette, havregrynsgröt, jos och nyhetsmorgon på TV.
Dags för jogginrundan för att koma igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0