Wheels & Wings


Det är Fredag och jag sitter just nu ute på min altan helt nyvaken efter att ha däckat i solen i en halvtimma. Jag känner mig sådär yr och lustig i huvudet som det alltid känns efter att ha sovit ute i stekande sol. Jag är iaf nöjd med mig själv idag. Väldigt nöjd rättare sagt. Jag har jobbat mellan 6.30-13 och fixat en del saker med min chef. Förmiddagen spenderades nere vid havet med de 8 barn som var på förskolan idag. Vi åt glass och jordgubbar och för en stund kändes det som att jag själv hade 8 ban och bara hade det allmänt gött. Tänk att man kan trivas så bra med jobbet man arbetar på.

Jag hann också med att cykla om min kära moster och hennes familj. Stannade där en stund och pratade ut om allt som snurrar i min skalle och hon fick mig på toppenhumör. Jag cyklade snabbt som satan hem därfrån, riggade om till bikini och satte mig sedan här ute på altanen med en skål choklad/vanilj-glass.
Ikväll är det party som gäller. Ikväll är det häng med några av de skönaste männsikorna som vandrar på denna jord. Ikväll är jag på topp.


Såhär såg det ut igårkväll när jag o Jimmy skulle äta kvällsmat.
Sjukt gott, mysigt och djupt när vi kollade på
The Pacific.

Såhär ser det ut atm.
Försöker få mina lår lika bruna som resten av min kropp.
Kanske borde sluta använda shorts?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0