WORKING CLASS

Jag har gjort en bra gärning idag. Jag började nämligen jobba 1,5 timma innan jag egentligen skulle. Som kompensering av det gick jag hem 1 timma tidigare också med både glädje och sorg. Många går på semester nästa vecka så detta kan ha varit sista dagen jag jobbade ihop med dem, vilket är sorgligt. Men glädjen är ändå enorm. JAG ÄR LEDIG TILLS PÅ TISDAG! From. i morgon är det Getaway Rock Festival som gäller, och jag har fullt upp med att packa atm. Konsten att packa till en festival, är att få med sig så lite som möjligt dit, och helst ingenting hem igen. Fast detta året är annorlunda mot tex HultsfredsFestivalen förra året. Detta året spelar Jimmy 2 gånger med 2 olika band och vi slipper tälta. GAAH. åter till kaoset (packningen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0