YeY


Things are looking up, finally.
Jag har precis kommit hem från jobbet och jag höll på att dö flera gånger pga min trötthet. Och inte nog med det, så hade jag ett möte med min chef idag och jag kom fram till att jag måste ha världens bästa chef. Hon såg på mig att något var fel och frågade hur det var och jag fick lättat på trycket. Hon berömde mig återigen för allt jag gör och för att jag är grym på det jag gör, vilket just idag kändes extra bra. Denna dagen ska ingen/ingenting få förstöra. Jag ska umgås med vänner och snacka skit och vara galen.

I övermorgon sticker jag på festival och ska få se min älskade pojkvän spela två gånger på Lördag med två olika band. Jag kommer att hoppa av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0