English please.


Jag har haft en väldigt bra dag, trots att Göteborgs himmel har gråtit idag. Jag mötte upp Cat och Ferbie för att umgås med dem hela eftermiddagen. Cat är en 24 årig London-tjej som är ledare av min pojkväns band Marionettes UK streetteam. Hon är i Göteborg fram tills Måndag så jag passade på att hänga med henne idag och lära känna henne ännu mer än vad jag hann göra i Lördags när vi festade tillsammans. Hon har idag givit mig mitt självfötroende tillbaka när det gäller att prata Engelska. Jag är så sjukt stolt över mig själv att jag har kunnat prata med henne hela tiden i dag och jag gick in för det så hårt att jag tillslut började tänka på engelska. Ska bli mkt roligt att träffa henne på Fredag och Lördag igen.

Jag är iaf i Varberg nu tills på Fredag. Jag ska jobba, på sommarfest på jobbet och umgås med Nella. Jag undrar när jag tog det lugnt senast? Någon som vet? Jag är iaf väldigt lycklig somsagt och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva för er varför jag är det. Det fins liksom ingenting som är dåligt helt enkelt. Livet rullar på bra framåt liksom.
Nu ska jag se om jag ska måla eller om jag ska vänta med det. Tror jag hellre vill vara ute i kvällssolen för jag känner mig väldigt harmonsik.


Plockade lupiner till Mamma och köpte två
stora vinglas som skiftar i rosa.


Plockade till mig själv oxå.


Kommentarer
Postat av: Liz

Gud vad skönt med såna människor, som lixom... inspierar och motiverar än till saker. Tänkte på engelskan där. Låter skithärligt ju!:)

2010-06-09 @ 09:27:12
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0