festivaler.


Under torsdag-Söndagr har jag besökt två stadsfestivaler i Göteborg, West Coast Riot och Pier Pressure. Jag har upplevt ett episkt gig med theDillinger Escape Plan och Pendulum. Jag har kännt frihamnspiren gunga av alla som hoppat under bla Flogging Molly giget. Jag har sett bruden alla tycker är snygg: Haley och hennes Paramore. Jag har upplevt ett dåligt gig med The Sounds, 30 Seconds To Mars (för mkt tjöt?) och HIM (var de roade alls av att headline:a en festival?) Jag fick dansa till de bästa låtarna med A Day To Remember, och det var så fint att se deras leenden. Jag hjar träffat och umgått med underbara människor oh jag har varit lycklig och pissblöt av vattnet sångaren i Pendulum kastade på mig o Elina. Jag har varit i Dr. Martens-heaven och jag har fått mina glajjor berömda många gånger. Jag är helt klart nöjd för att för första gången på 3 år vara en vanlig festivalbesökare under 3 av Göteborgs stadsfestivaler. Jag köper mig inte in i något. Jag njuter dock av varje biljet jag får i min hand.



Paramore

theDillingerEscapePlan


Orkar inte lägga upp mer bilder just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0