Keep Running


Jag måste fixa så att självaste text-raderna kan bli längre här på blogen. Det ser så illa ut bär det bara får plats typ 10 ord på en rad. Hatar det faktiskt en hel del. MenMen. Jag var iaf ute i en timma och sprang. Mina ben bara sprang och sprang och jag sjung med i låtar och kände mig lycklig när solen tittade fram då och då. Detvar meningen att jag skulle ha sprungit en 5 kmare bara, men jag sprang mer. Mina ben ville ta mig till en annan plats, jag följde dem och jag kom hem med underbara blommor som nu står i en vas i vardagsrummet. Det är dax för mig att köra ett magpass innan jag ska hoppa in i duschen. Denna Lördagen är en Lördag jag verkligen behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0