konst.


jag är hemma igen. jag har ett huvud som håller på att sprängas och det känns som att jag håller på att bli riktigt sjuk. jag fick tillbringat en stund med människor som får mig att skratta och jag är så tokigt glad över att de finns. Jag orkade inte mer tillslut dock så jag cyklade hem snabbt och slängde mig i sängen och satte på musik. JAg ska börja måla på en tavla nu. Det kommer nog att ta några timmar för den att bli färdig. Jag fattar inte varför jag skriver just nu faktiskt. Jag ska krama om penseln nu och försöka återkomma till ett normalt tillstånd.


Bild tagen i vintras. Jag vill återuppta mitt fotande. Väldigt mkt.


I use to know you so well, yeah.
How did we get here?
Well, I think I know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0