Lördag.


Ligger i sängen med den där vita MacBooken i knät och är extremt tankspridd. Jag funderar på allt ifrån väder o vind, till hur jag ska fortsätta att planera detta året. Jag sov kanske förlänge idag. Det kanske är det som är anledningen till varför jag har så mnga tankar som yr runt inne i huvudet.

Jag funderar bla på hur jag ska göra nästa helg då det är 3 festivaler i Göteborg. Jag vet att jag och Jimmy ska på West Coas Roit på Torsdag, för jag MÅSTE se theDillinger Escape Plan. Dock kan jag inte bestämma mig om jag ska skrapa ihop cash till att gå på PierPressure på söndag med Nella och Pontus. Anledningen till varför jag skulle dra dit, är för att jag verkligen vill dansa till Pendulum och The Sounds. (nu märker man hur bred musiksmak jag har..). Jag skiter i Metaltown i år, för jag tycker inte att det är några balla band som ska lira. Så, hur ska jag göra?

En annan sak jag ligger och funderar över, eller jag kanske snarare päppar den, är GetAway Rock Festivalen i Gävle om ca 1 månad. det är vad jag tror kommer at kunna klassa som en succéfestival om allt går som de ska. Ska bli sjukt roligt att se folk man känner från olka band lira, och det ska bli coolt att kunna säga att man har varit i Gävel, staden där tändstickor borde förbjudas (he he)

Den tredje mest extrema saken jag ligger och tänker på är livet. Jag läser en bok just nu och den ställer mig verkligen mot väggen. Jag menar, jag är en person som gärna tar för mig men som samtidigt i många fall backar ett steg tillbaka, hällr än att kliva framåt i de situationer då jag verkligen ska ta för mig. Jag tror, att om man tar för sig mer och lyssnar till vad hjärtat säger så kan ingenting bli fel. Det spelar ingen roll vad andra säger åt dig att göra/inte göra, eller vad det tycker om saker du gjort. Jag har också pga denna boken ändrat min uppfattning om Ödet. Jag vet inte om jag tror på Ödet längre. Iaf inte i samma utsträckning som jag gjort tidigare.
Författaren till denna bok, vile skriva en bok om sitt tycke och tänkande kring olika filosofiska sker och ist för att göra an avhandling i typ av ett dokument eller liknande, så valde han att skriva en roman ist (titel och författare, kommer när jag läst ut boken).

Jag känner att mina tankar rinner iväg och att jag måste göra något utav denna dagen. Så jag ska hoppa i mina löparkläder och springa en 5kmare i motvind och sedan ska jag köpa godis och fixa Pannacotta tills ikväll. För ikväll blir det middag med Fam. Olausson och mkt planerande inför Thailand i Augusti-September.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0