Märke för livet.


Jag låg precis på en filt ute i trädgården och kände solens strålar pressa sig ner på mig och det blev rött på min kropp. Jag låg och tänkte igenom vilken nästa gaddning jag ska göra. Jag har så mkt jag vill göra har jag kommit på. Jag vill göra klart mina fötter, gadda in ett hjärta i nacken, göra en svart ros på armbågen ovanför gadden jag har på underbarmen och jag vill göra ett kasettband med massa noter runtomkring på insidan av överarmen. Jag vet inte vilket jag ska börja med. Och jag vet inte när jag vill göra det.


Denna klänning från märket Lipsy blev jag förälskad i.
Minsta storleken var dock förstor så jag får nog börja
kolla runt på barnavdelningen snart. usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0