Presenter.


Fortfarande är jag glad. Fortfarande så är jag inspirerad och lycklig. Jag har precis kommit hem från en Sommarfest som vi har haft på mitt jobb (Bokens Förskola). Mina små Blåbär och deras föräldrar var och hade en trevlig kväll med personalen och jag kom hem med presenter och ett ännu större självförtroende.
En mamma till 2 av barnen har ett eget märke (DELMO, gå in på hennes hemsida:angelmax-delmo.blogspot.com), hon hade sytt upp tygväskor till oss i personalen och jag blev super glad över min. Hon är verkligen duktig och jag tror att hennes märke kommer att växa. Jag fick också choklad, en bok, blomma och en ängel av olika familjer. TACK!

Jag vet inte vart detta ska sluta. Kan man spricka av glädjen blir för enorm? Kan man få FÖR bra självförtroende? Kan man le FÖR mycket?
- Ist spricker jag, har fÖR bra självförtroende och mina mungipor går sönder av alla leenden!
Hoppas aldrig detta tar slut.
Nu ska jag somna brevid min älskade pojkvän (efter att jag börjat på min nya bok). Jag ska vakna upp i morgon och vara lika glad. Och imorgon när jag har jobbat mellan 7.30-14 så ska jag vara med min vän, min älskade o saknade vän. Nella.




Kommentarer
Postat av: Liz

Ja,men precis. De som gör ens dagar,no matter what.

2010-06-10 @ 06:30:28
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0