Söndag.


Mycket har hänt idag och jag sitter just nu och kollar på mitt kanske favoritprogram just nu. Nämligen MiamiMedical. Älskar sättet det är filmat på och jag älskar färgerna (och storyn med såklart..).

Dagen började med att jag och Jimmy gick upp tidigt och åkte in till stan med hans mamma. Vi blev där bjudna på frukost på EspressoHouse och jag njöt verkligen för det är såå gott. Sedan stack Jimmy o hans mamma och jobbade och jag tog en runda i några butiker i Nordstan. Jag fyndade två randiga linnen från Monki och jag nu överskridit min klädbudjet för denna månaden ganska hårt. Men solen sken över Göteborg så vad gör man inte då? Jo man shoppar.

Vid 11.30 drog jag hem till Varberg och åt en fantastisk lunch hos grannarna, med tårta och thé till efterrätt. Helt underbart. Jag älskar buffémat. Sedan tog jag syrran i vagnen och stack ner till stan och mötte upp Nella, Pontus o Nellas mamma för att kolla på studentbalen. De bilderna ska jag kolla igenom nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0