Stranger.


Somnade inte innan 4 i natt. Stängde av mobilen vis 2-3 någongång för att kuna försöka slappna av, men det gick inte. Jag vaknade 1 gång i timman under de 5 timmarna jag sov i natt och det har gjort mig till att bara vilja sova bort denna dagen. Det kan jag inte. För jag är ledig och då vill jag hitta på något. Solen skiner utanför mina fönster. Metal strömma ur mina högtalare. Mitt huvud headbangar lite i smyg utan att jag gör det med vilja. Händerna vill krama om en pensel och måla resten av dagen. Men jag ska till havet idag, med Emma. Jag hoppas bara att det inte mulnar på för då blir det inget. Jag är tankspridd så nu ska jag göra en väldigt tråkig sak.

BTW. Så är det nya operativsystemet grymt till iPhone:n. Jag är glad över att jag har en 3Gs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0