14.28.


Halv 3 är klockan på eftermiddagen och jag könner mig nöjd med dagen. Den kan sluta såhär. Fast med mitt huvud liggandes på min ängels bröst, med macbooken i knät och en film som jag somnar till. Vi har varit tillsammans i 22 månader idag, vilket vi inte firar på ngt vis, men vi ägnar en extra tanke på allt vi har gjort tillsammans och hur mkt vi älskar varandra. 22 månader bertyder att det är 2 månader kvar tills vi har varit tillsammans i 2 år och varit förlovade i 1.
JaJa. Jag har prfecis fixat tvätten och lyssnar på BTBAM och tänker på hur jag ska lägga upp veckans sista dagar. Är sugen på en utgång på Fredag. (Lördag är spikat. Då ska en vän firas!) Men redan idag är jag sugen på ett glas vin med min man, morbror och hans sambo. Men det blir nog inget med det. Jag behöver en rejäl promenad, eftersom jag inte har kunnat konditionsträna nu dessa dagarna pga min näsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0