22 på olika sätt.


Precis dragit i mig en halvliter grönt té och en skål med naturell yoggi och fruktsallad. Det behövdes efter att jag och Jimpan hade varit ute i nästan 2 timmar och gått tillsammans med vovven Lana. En helt underbar kväll med perfekt väder och en hund som fick gå lös hela tiden och som var hur glad som helst. Jag är väldigt nöjd med dagen och jag kan inte släppa att det kommer att bli ett vldigt bra avslut på veckan. Ser fram emot de kommande dagarna med andra ord.
Våran 22 månadersdag har inte firats, men som jag skrev innan idag så är alltid våra 'månader' ngt extra. Jag behöver dock snart sova. Innan kl 22 ska jag ligga i sängen, eftersom jag behöver mina 9 timmars sömn varje natt. Lär bli en awesome dag i morgon. Först jobb mellan 7.30-15.00. Sedan åka hem till Jimmy och träna på gymmet innan Råbert kommer och jag o Sarah ska bara våfflor som vi ska dra i oss under kvällen. Tjockt och gott.
Nej, nu är jag nyfiken på vad Jimmy och en snubbe tjötar om. En hemlighet som kan vara helt awesome. Men jag kniper käft. Ni lär få reda på det.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0