7 Månader kvar.


Vilken underbar dag det har varit hittils. Jag har varit på jobbet och jobbat mellan 7-13 och sitter nu hemma och funderar på om jag ska ta mig en promenad ner till stan i solen och ta lite foton längst med havet. Egentligen vet jag inte om det är något att direkt tänka över, utan det är nog bara att göra det. Så det ska jag göra så fort mamma kommer hem. Jag ska köpa en present till min svägerska också och jag tror att hon kommer att bli riktigt glad över det hon ska få. MenMen. Efter stan ska jag och mamma åka till 3 olika seconhand butiker och kolla innan det antagligen blir porslinsmålning ikväll. Vet inte om jag ska följa med henne på det, eller om jag ska vara med min vän Emmie.
Hörs senare. Nu ska jag ut i solen.

CheapMondays tuffa armband och ring.
Hoppas jag hittar det i helgen.

 


Jag som är solglasögon-beroende bara älskar dessa.
Gillar detaljerna på sidan med tunna bågar.
CheapMonday.

..7 månader tills jag fyller 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0