9 år och bloggare?

Försökte precis skriva ett blogginlägg i takt till musiken jag lyssnar på. Men det gick inte så bra eftersom jag lyssnar på AugustBurnsRed och de är snabbelisnabba när de spelar. Hur som helst så har jag ingen större inspiration till att blogg egentligen, utan jag gör det mest för att Jimmy sitter brevid och bloggar på sin blogg. Min lillebror satt och bloggade när jag kom hem efter jobbet idag. Han är 9 år och är redan beroende av Facebook och sin klass:s blogg (han är den som skriver mest av alla i hans klass). Vart är världen påväg? Jag som trodde att bloggvärlden höll på att gå under. Jag trodde att Vlogg var det nya och att de bloggar som fanns kvar bara var streetfotografer och liknande. Typ KnightCat och JAK & JIL. Men icke. Nu sätts 9 åringar in i bloggvärlden. Usch.

Nej. Nu ska jag göra té och måla mina naglar. Fast först ska jag påskpynta mitt ris som jag var ute och plockade innan med Jimmy och Lana (hund). Hoppas på att orka jobba i morgon. Jag är så jävla snuvig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0