Äntligen Fredag.


Suttit ute i över 2 timmar nu och haft det skönt med min pojkvön. Termometern visar 16.7 grader och det fick Jimmy till att ta ut guran och byta ut mössan mot baskern. Det är vårkänslor om något.
I natt mådde inte jag så bra. Jag hade ätit våfflor 2 ggr igår med grädde på, och eftersom det inte var ngt laktosfrigrädde, så mådde jag jätteilla igårkväll, hade en uppsvullen mage och tillslut spydde jag. Äckligt, men sant. Så nu är det NON LAKTOS som gäller. Så det får bli en Chailatte på sojamjölk senare idag.

Om ett par timmar efter Jimmy möte, så ska vi åka in till stan. Jimmy ska bort till replokalen och repa trummor, jag ska möta upp hans syster för att kolla på nya brillor till mig och köpa nytt skal till min iPhone. Sedan ska vi möta upp Jimmy igen innan vi antagligen beger oss till Henriksberg för att träffa Jimmys manager som bara är i Sverige 2 dagar till innan han reser tillbaka hem till Chicago. På Henriksberg lirar ett tysktband som Jimmy o dem ville se, så vi får väl se om det blir värt. Hoppas att de har öppnat uteserveringen på Toppfloor så man kan få ta sin första öl på en uteservering ikväll. Livet leker. Trotts en dödande hosta och rinnande näsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0