Äntligen.


Blev inget fyndat på secondhand-rundan jag och mamma var på. Vi åkte ganska snabbt därifrån och nu sitter jag invirad i mitt täcke, lyssnar på musik och kollar på bikinis. Jag tror att jag vill ha en cool baddräkt i år om jag fixar iordning magen lite. Det hjälper visst inte at förlora 5 kilo.. Jag behöver se lite tränad ut också tror jag. Anyway. Kollade igenom en sajt med bara balla bikinis och hittade denna.

Skulle aldrig ta på mig den tror jag. Men den var snygg tycker jag. Jag undrar dock varför jag måste göra situps o skit bara för att se tränad ut. Fan. När jag rör mig försvinner baa fettet, inga musikler bildas. Iaf inte så att de syns. Whatever. Nu ska jag måla en tavla med mina typiska ansikten. Mitt stafli har inte navänds på ett bra tag så det är dax nu.
..mitt nya rum börjar ta form. Vi har äntligen kommit på hur sängen ska byggas. nästan 1 m hög. underbart.

TJAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0