Bella&Tyra


Jag tror jag nyss bidrog med pengar till Blondinbella och Tyra genom att streama deras ena avsnitt av deras show. Fuck. Jag tycker att det var ett väldigt patetiskt program och det är verkligen synd att de tar upp Kissie hela tiden. Innerst inne, så tror jag att de båda (eller kanske Bella mest) är lite avis att just Kissie har tagit bloggvrlden med storm och att de två numera klassas som gammalmodiga och tråkiga.
Nej, jag håller mig till Glamourama-gänget och det programmet. Det speglar iaf en vardag hos 3 tjejer som lever på nudlar en hel månad bara för att ha råd med en klänning. Det kallar jag HxC.

Nu ska jag gå upp och äta tacos och kolla på Let's Dance med mina svärföräldrar. Jimmy är på bandmöte helakvällen vilket betyder Fredagsmys utan honom. Jag ska häva i mig vaniljté och godis, för att bli frisk tills i morgonkväll. Då blir det dans på högtalare på Trädgårn'. Nej, kanske dax att slänga iväg ett mess till min snygging. Jag saknar honom lite. Fan att bandet alltid ska gå före. Fast nej. Där ljög jag. Han är duktig på att låta mig gå före när det gäller allt. Usch. Det är svårt att hålla sig till ämnet ikväll. Jag vet inte vad jag får och inte får skriva när det gäller Marionette. Så jag låter bli och hålelr det utanför bloggvärlden. Jag bryr mig faktiskt inte så mkt. Inte mer än att bandet är störtsköna personer som jag gillar stark och inte nog med det. De har snygga och snälla flickvänner.

XOXO


Live At White Rabbit, Plymouth UK, Photo By Marianne Harris
- min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0