Birthday.


Sitter och väntar på att middagen ska bli klar. Jimmys syster fyller 21 år idag och det firar vi hela dagen. Nu lagas det ryggbiff med potatis av ngt slag och god sallad till det. Komemr bli gott. Ikväll blir det kanske utgång i Borås för ovanlighetens skull. Jag har aldrig varit ute där, så vi får väl se vad de har att erbjuda när det gäller nattliv.
Här kommer lite bilder från igår när jag och jimmy var i stan och fotograferade och satt och tog varsin Chailatte och snackade skit.
Jag hoppas förövrigt att jag får följa med familjen till Turkiet i slutet av April. Fast Thailand är redan bestämt, så vi får se hur det blir. Men jag är verkligen sugen på att få lite bränna och ligga på en strand med en drink i handen.
XOXO

Bilder från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0