Dag 1.


Första dagen på jobbet denna veckan är avklarad och jag är helt slut. Men solen tvingar mig på benen och en långpromenad med hunden. Jag kan inte låta bli. Jag håller på att bli viktfixerad efter alla bra kommentarer jag fått de senaste veckorna. Det är strax dax att börja äta mer feta saker. Men bara liiite till.

Jag är grymt festivalsugen. Tänkte tipsa om lite olika festivaler sedan när jag kommer hem. Och inte nog med det. Nyheter från H&M som har med just festival att göra. Blir en bra vår/sommar. Jag har ju min lista att pricka av..

Tips på en ny blogg jag börjat studera är CHRISTERIC, som bloggar för blogspot. Är ni sugna på en brud med grym stil och som vågar, så håll koll på henne.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0